دوش چشم شوی آدرتوان نامی

دوش و چشم شوی ایمنی استاندارد

دوش و چشم شوی تلفیقی و آنتی فریز

دوش و چشم شوی ایمنی استاندارد

دوش و چشم شوی ایمنی استاندارد

این تجهیزات در شرایط اضطراری که چشم، صورت، بدن و لباس ها به مواد شیمیایی آلوده و آغشته شده اند، جهت پیشگیری و کاهش اثرات ناشی از تماس این مواد آلوده و خورنده در محیط های کار استفاده می شوند. تمامی صنایع از جمله نفت، گاز، پتروشيمي، هسته اي، بهداشتي، شيميائي، داروئي و غيره که با مواد شیمیایی و آلوده در تماس باشند ملزم به استفاده از این تجهیز در سایت خود می باشند.

شرکت آدر توان نامی این تجهیزات را در مدل های مختلف و با حالت های مختلف راهبری و مطابق با استاندارد ANSI/ISEA Z358.1 و جهت بهره برداری در سایت های صنایع فوق تولید و پس از انجام تمامی آزمایشات به سایت کارفرما ارسال می نماید.

دوش و چشم شوی ایمنی استاندارد

دوش و چشم شوی ایمنی استاندارد

 

لوله ها و فیتینگ های مورد استفاده از نوع رزوه ای بوده و از جنس کربن استیل گالوانیزه و یا استنلس استیل 304 می باشند.

این اتصالات بسته به نظر کارفرما می توانند در کلاس فشاری 3000 و مطابق استاندارد ASME B16.11 و یا در کلاس کاری 150 و مطابق استاندارد MSS SP-1-14 اعمال گردند.

هنگام رزوه کاري لوله ها و اتصالات لايه گالوانيزه در ناحيه ای که رزوه شده از بين مي رود در نتيجه اين نقاط در تماس مستقیم با سیال قرار گرفته و دچار زنگ زدگی می شوند.

به همين منظور اين شرکت در هنگام مونتاژ قطعات گالوانيزه در اين محصولات از چسب سيليکوني استفاده مي نمايد تا نقاط رزوه شده فاقد پوشش گالوانيزه از زنگ زدگي در امان بمانند.

مدل ATS1، ساخته شده در شرکت آدر توان نامی دارای راهبری پدالی برای دوش و چشم شوی ایمنی می باشد.

مدل ATS2، ساخته شده در شرکت آدر توان نامی دارای راهبری پدالی جهت چشم شوی و راهبری دستی (Portable) برای دوش ایمنی می باشد.

مدل ATS3، ساخته شده در شرکت آدر توان نامی تنها چشم شوی ایمنی می باشد و دارای راهبری پدالی است.

مدل ATS4، ساخته شده در شرکت آدر توان نامی دارای کابل های حرارتی جهت گرم کردن لوله های برای جلوگیری از یخ زدگی سیال داخل دوش و چشم شوی ایمنی می باشد.

این تجهیز در مکان هایی استفاده می گردد که دمای هوا در بازه ای از سال به پایینتر از صفر درجه سانتی گراد رسیده و برای جلوگیری از یخ زدگی و فریز شده سیال از آن استفاده می گردد.

کابل های حرارتی می توانند در دو مدل با توان متغیر و با توان ثابت استفاده شوند.

کابل های توان متغیر به علت نیمه هادی بودن ماده تشکیل دهنده آن ها، با افزایش درجه حرارت توان حرارتی کمتری خواهند داشت و به همین دلیل در مصرف انرژی صرفه جویی خواهند داشت.

در تمامی این مدل ها فشار کاری 6 بار و برای دوش ایمنی دبی جریان آب 115 لیتر بر دقیقه و برای چشم شوی 15 لیتر بر دقیقه بوده و همچنین چشم شوی می تواند در جهت مورد نیاز کارفرما قرار بگیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *