جعبه آتش نشانی دکوراتیو آدرتوان نامی

جعبه آتش نشانی دکوراتیو

جعبه‌ آتش‌نشانی جزو پرکاربردترین تجهیزات اطفاء حریق است که در طیف گسترده‌ای از اماکن مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی، نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد .

هرچند در ظاهر جعبه‌ آتش‌نشانی و تولید آن‌ها ممکن است ساده به نظر برسد ، اما درواقع ساخت جعبه‌ آتش‌نشانی با کیفیت که در مواقع آتش‌سوزی ، امکان مقابله سریع با آتش را بدهد و در شرایط مختلف و دشوار جوی کیفیت اولیه خود را حفظ نماید ، نیازمند تجربه و دانش فنی است.

مدتها پیش این جعبه ها فقط بعنوان یک محفظه که می بایست درساختمانهایی که سازمان آتش نشانی ضرورت داشتن آنرا توصیه میکرد ، تعبیه میشدند و به لحاظ کیفیت ، ماندگاری، زیبایی مورد توجه قرارنمی گرفتند.

اما امروزه باتوجه به تغییرسلایق کارفرما وخریداران و افزایش ساخت پروژه های ساختمانی شکیل و لاکچری و حجم وسیع سرمایه گذاری در بخش دکوراسیون داخلی ساختمان های مجلل و معماری های مدرن و لوکس ، همچنین لزوم استفاده از جعبه آتش نشانی در راهروها ، لابی ها و محل هایی که معمولا در انظار مراجعین  این اماکن می باشند .

اکثر طراحان و معماران مایل به استفاده از محصولات موجود در بازار نمی باشندو این نیاز حس میشود که همه ارکان یک ساختمان اعم از جعبه های آتش نشانی  این خاصیت را نیز داشته باشند .

طراحی و تولید جعبه آتش نشانی دکوراتیو

شرکت آدرتوان نامی این نیاز بازار را احساس کرده و درجهت رفع آن برآمده است .

شرکت آدر توان نامی با سابقه تولیدات با کیفیت و کارآمد در این زمینه نسبت به طراحی و تولید جعبه آتش نشانی دکوراتیو اقدام نموده است ، که منجر به هماهنگی بین محصول تمام شده و نمای مورد نظر طراحان گردیده ، و به ایجاد محصولی با ترکیب “ کارایی و زیبایی “ جامه عمل پوشانیده است .

به جرات می توان طراحی جعبه اتش نشانی  آدر توان نامی را همتراز با  ارزش معنوی طرح هنری و نقطه نظرات آرشیتکت پروژه دانست.

شرکت آدرتوان نامی در استفاده از نوع استیل و آهن به لحاظ ماندگاری و حفظ کیفیت  ، ضخامت ، نوع رنگ الکترواستاتیک با طیف متنوع و با کیفیت آن  و همچنین خمکاری ها و گوشه زنی ها و جوشکاری های تمیز ودقیق ، محصول تمام شده را ضمن حفظ مشخصات فنی بالا به اثری هنری نیز تبدیل کرده است .

عمده فعالیت و تجهیزات شرکت بر روی شکل دهی فلزات متمرکز است و با بکار گیری ماشین آلات حرفه ای ، تجهیزات سخت افزاری کارآمد و به روز در کارخانه خود ، و تیم فوق متخصص مدعی است که صفر تا صد محصول قابل ارائه عیناً با یک کیفیت و دقت ارائه میگردد .

توانایی ورق کاری بالای مجموعه آدرتوان نامی باعث شده که نه تنها خود شرکت همیشه در تولید طرح های خلاقانه پیش قدم باشد و پیشگام در تغییر مسیر بازار باشد ، بلکه برای مثال جعبه آتش نشانی دقیقا متناظر با درخواست کارفرما (ضمن رعایت استانداردهای سازمان آتش نشانی) طراحی و تولید نماید .

و از یک پلت فرم تکراری و همیشگی استفاده نمیکند ، که این برای سازندگان خلاق و صاحب سبک که دنباله رو بازار نبوده و بدنبال جایی برای خلق ایده های خود بوده اند ، بهترین نوید خواهد بود.

انواع جعبه آتش نشانی

انواع جعبه آتش نشانی آهنی و جعبه آتش نشانی استیل و دیگر انواع جعبه های آتش نشانی  ساخت آدرتوان نامی در 15 مدل ATC 1 ATC14 طبقه بندی شده است که در بخش محصولات قابل بازدید می باشد .

لازم به ذکر است که طبق آنچه پیشتر ذکر شد جعبه های آتش نشانی استیل و جعبه های آتش نشانی دکوراتیو محدود به 15 مدل بالا نبوده و انواع دیگری از جعبه های آتش نشانی استیل و دکوراتیو ساخته شده است که درصورت تماس با کارشناسان شرکت آدرتوان نامی اطلاعات آن برای شما ارسال خواهد شد .

جعبه آتش نشانی چیست؟
جعبه آتش نشانی دوقلو طلق دار