یک جعبه آتش نشانی استاندارد و با کیفیت چه ویژگی‌هایی بایدداشته باشد ؟

یک جعبه آتش نشانی استاندارد و با کیفیت چه ویژگی‌هایی بایدداشته باشد ؟

یک جعبه آتش نشانی استاندارد و با کیفیت چه ویژگی‌هایی بایدداشته باشد ؟

جعبه‌های آتش نشانی در طرح‌ها ، رنگ ها و متریال های مختلفی تولید می‌شوند که هر یک از آن ها کاربرد مخصوص به خود را دارند. در واقع وجود جعبه آتش نشانی برای تمامی مکان‌هایی که در آن احتمال حریق وجود دارد یک امر اساسی می باشد ، چرا که میتوان با استفاده از اقلام داخل جعبه مانند قرقره هوزریلی و یا کپسول آتش نشانی حریق را کنترل کرد و از به وجود آمدن خطرات بیشتر پیشگیری نمود .

امروزه با گسترش جمعیت و گسترش صنعت ساختمان سازی، تعداد بناهای بلند مرتبه روز به روز بیشتر می‌شوند و همه ی انسانها را با چالش‌های متفاوتی از جمله  حادثه آتش سوزی رو به رو کرده است .

آتش با تمام کاربردهای مفیدی که همیشه برای بشریت داشته، طی این سالها خرابی‌ها و خسارت‌های زیادی نیز به بار آورده است که قابل پیشگیری بوده اند. شرکت آدرتوان نامی با کمک ساخت جعبه آتش نشانی استاندارد بسیاری  از حوادث را قبل از وقوع مدیریت کرده و هزینه‌ها را کاهش میدهد.

 

انواع جعبه آتش نشانی :

 

 

جعبه آتش نشانی استاندارد

جعبه آتش نشانی استاندارد

 

 

جعبه آتش نشانی آهنی مدل ATC8

جعبه آتش نشانی

 

 

 

معرفی

 

در تمامی ساختمان ها ( اداری ، تجاری ، مسکونی ، صنعتی ، پتروشیمی ها ) داشتن  ابزارهای پیشگیری در مقابل حریق خواه یک خاموش کننده آتش نشانی ( کپسول آتش نشانی ) یا  یک سیستم لوله‌کشی آب اضطراری مورد الزام است.

جعبه آتش نشانی با کیفیت محلی مناسب برای  نگه‌داری این ابزارها میباشد .

جعبه آتش نشانی باعث می‌شود که هنگام شروع حریق، برای یافتن ابزارهایی مانند کپسول آتش نشانی و یا ابزار های دیگر جهت کنترل حریق دچار سردرگمی نشویم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *